Thursday 23 August 2012

Baru pulang

Bermula kalam dengan salam.. Dah lama x updet blog.. Ada bermacam rintangan perlu di tempoh.. Untuk mengupdet2 nie.. Cakap pasal baru pulang.. Sebak didada terasa, ikut rasa nak duduk sana aje.. Meringankan beban kak long yang dari kecik macam2 dugaan dia tempoh.. Buat entah kali keberapa aku mengalirkan air mata.. Tapi buat kak long dia dapat melihat depan matanya yang aku mengalirkan air mata.. Dalam bas, aku rasa mahu menjuraikan air mata lagi bila mengenangkan bertapa eratnya aku memeluk kak long bagai x mahu melepaskannya.. Seminggu aku berada di Rompin disamping kakak tersayang susah nak rasa bosan bila melihat kerenah anak2 saudara yang aku sayangi tanpa ada perbezaan antara mereka
Kepulangan ke Kuala Lumpur dengan semangat yang baru untuk menguruskan badan dan mengejar apa yang aku hajati demi kak long dengan izim Allah yg berada dihati..

No comments:

Post a Comment