Saturday 9 June 2012

Aduh.. Akhirnya dapat jugak aku mencari mcm mana nak berblog dekat telefon.. Aku sebenarnye tak suka sanggat nak menggodek kecualilah mempunyai misi. Alhamdulillah banyak misi aku dah berjaya, dari hal bersama keluarga sampailah perihal hobi.. Tapi aku agak bengang dah tiga empat hari aku tak updet blog sebab tak ada idea sebab kedua banyak benar masalahnye.. Aku akui lebih suka on9 di komputer atau lap top tapi agak susah lah nak mengharap koputer jer. Satu sebab kami nie berkongsi ramai2 jangan haraplah nak on9 sepanjang masa jer sebab kedua aku nie suka berimejinasi x kiralah bila2 masa jadi dah tahu bolehlah aku menulis tengah2 malam huhu..
Cerita pasal kekagumanku duduk diklang nie mungkin kerana umurku hampir meningkat 17 tahun yang mematangkanku tapi ibu2 dan bapa sedara ku tetap mengatakan aku tak matang.. Tak paham betullah aku..
Semalam genaplah Muhammad Izzat Amir 10 tahun dan kami sekeluarga menyambutnye secara kecil-kecilan sahaja. Di hati ini ingin mengongsikan gambar2 yang tak berapa menarik untuk tatapan tapi apakan daya tak ada wayar2 yg boleh muat naik gambar2 ku aduhai..

No comments:

Post a Comment