Friday 22 June 2012

Iri Hati

                Hai, Hai, Hai, selmat malam kalian, setelah merelaxkan kepala otak aku yang tak mampu mengeluarkan idea meskipun membuat kerja sekolah yang hanya perlu menyalin sahaja aku terpaksa akur dan merehatkan dia yang mengammbil masa dua tiga hari selepas sekali lagi aku menaip panjang-panjang hingga kosong otak dia hilang macam tu jer,,... (bengang)
                     Aku nak berkongsi lah serba sedikit yang masih terlekat di oatak tentang teks yang aku patut publish dekat sini tapi hilang dalam sekelip mata jer... (masih bersabar), Aku mempunyai banyak kekurangan diri untuk mendapatkan aku yang aku simpan jauh dalam sudut hati. Aku manusia biasa yang perlukan cinta kasih-sayang yang berlainan jantina, aku manusia biasa yang mempunyai sifat cemburu melihat orang-orang sekeliling ada tapi aku tak ada. Meskipunaku sempoi tiada ibu bapa tapi aku menginginkan seorang abang yang mengasihi aku yang melayani kerenahku seperti adik-beradik ustaz syarqawi, untung Nurul Ain mempunyai abang... Walaupun setiap orang mahu mempunyai teman lelaki yang istimewa seperti aku yang juga mahu memiliki tetepi aku lebih kepada mahukan abang yang tak perlu melakukan dosa untuk bermanja dengan belainan jantina tapi ada hadnya....
                    Aku mencuri baca novel yang di tinggalkan oleh orang yang menumpang van untuk ke sekolah dan balik sekolah.Novel itu bertajuk SAYANG 3 dalam 1, sekarang nie aku tak nak ceritakan isi novelnya dulu tapi aku mahu mengongsikan tinta penulisnya yang persis aku idamkan, dia mengatakan dia anak sulung dan mengingikan abang2 untuk bermanja, tapi apakan daya takdir telah menentukan begitu jadi Allah ilhamkan dia untuk merasakan kasih sayang itu dengan menonjolkan watak itu dalam hasil karyanya, Aku juga begitu yang mengingikan abang walaupun hakikatnya aku mempunyai abang tapi hanya sekadar pengetahuan ku dan pertalian darah tanpa dapat bertemu di sentuh bergurau senda bermanja dan sebagainya lah, dan aku juga melepaskan keinginanku dengan menulis cerita panjang untuk memenuhi hobikan denan pengharapan aku akan berjaya mengeluarkan hasil karya untuk menjadi pembacaan orang ramai danboleh sebaris denagan Siti Rosmizah, Fauziah Ashaari, Aisya Sofia dan seangkatan dengan mereka.
                       

No comments:

Post a Comment