Monday 23 July 2012

Syam Driver

Dalam van tadi aku da pikir benda2 merepek dah akibat bengang kena tunggu satu jam dekat depan sekolah gara2 ambik anak india yang bernama prema tuh menyusahkan betu.... patutnya ambik lah orang yg sdg berpuasa tak pun pihak sekolah bagi lah balik awal kesian bdk2 sklh rendah yang berpuasa tu...
apa yang aku fikirkan, andai aku ada lesen boleh aku tolong Pak Andak takyah dia nak ambik sana ambik sini biar van aku bawak gi sekolah then balik aku tunggulah mereka2 yg menaikinya... Tiba2 muncul pula idea nak buat novel Syam Driver lah konon tapi hanya harapan je lah... novel sedia ada tak berusik lagi.... Aduh bila nak siap nih, bila nak dapat duit royalti nie, bila lah nak kaya....
bila balik rumahpikir2kan balik abis budak petang nak naik apa???
punyalah pikir pasal van petang nie sebuk pak andak tak dapat ambik budak sebab terkadas kat putrajaya akibat tayar pancit aku pulak yangt jadi mangsa kena cari org..... mcm hal lah berlaku siap gadoh2 lagi adusss


No comments:

Post a Comment