Friday, 1 June 2012

kagum

        Semalam aku baru sampai ke Klang untuk mengambil duit sebelum pergi bercuti, inilah nasib orang tak cukup umur nak ke sana ke mari bersama keluarga... aku nak pergi Taiping tak bagi sebab takut aku kena culik lah apalah... Aduiyai aku just nak carik pengalaman jer nak beli hp pun tak bagi kata ingat duit Nurul tu banyak sangat ke... huh sabar je lah
       Aku sampai sini jer macam2 aku dengar ttg peragai org, mula2 aku tak nak juga tinggal kat sini sampai Cik Jah kecik hati pulak, tak tahu lah Cik Jah kecik hati atau dia tak nak menyusahkan Mak Andak.... Tapi aku tak nak tinggal sini bukan tak suka tapi aku tawar hati dengan seseorang setelah bergaduh di laman sosial.... MACAM ARTIS PULA
        Masuk Tajuk yang ingin ku bicarakan dengan kagum, Mula aku sampai sini heboh dengan sepupu ku yang berpakwa dan menggelarkan diri papa dan mama, adik sendiripun tak terjaga dah berpapa mama... bak kata Cik Jah geli ketiak aku bak kata pak cik basir gugur bulu ketiak... KahKahKah
        Kagum... aku kagum dengan siapa ek, duduk rumah yang membosankan... tapi di sini lah aku belajar satu kehidupan setelah kehilangan orang tersayang.... Nur Syaza Adriana atau family kami panggil Angah jer alah budak yang comel dan montel tu,, kakak dia asyi merayap berboy friend dialah menggantikan tugas ibunya yang pergi bekerja untuk menyara mereka 4 beradik, kalau nak harapkan duit kwsp atau socso memang tak cukup. Umur angah yang belum mencecah umur 11 sudah menjaga dua adiknya yang berusia 9 dan 5 tahun dialah yang menyidai pakaian kadang-kadang memasak pula... Aku juga anak yatim bahkan piatu pula tapi aku hanya perlu menjaga diri sendiri sahaja berbezanya kehidupan ku dan mereka

No comments:

Post a Comment