Wednesday 30 May 2012

saje nak memenuhkan

    Hahaha ari nie aku terlajak tidur sampai pukul 12.45 bertapa aku terkejutnya adui,,,,, time2 tu au tengah mimpi pulak, ceritanya sedikit mengharukan. ada unsur mistik orang yang mati hidup semula tapi best sangat macam nak mimpi benda tu lagi walaupun takut sebab mimpi tu sweet sangat malangnya kau tak ingat macam mana ceritanya.... kalau aku ingat aku akan ceritakan....
NIE GAMBAR SEMALAM BORING TAHAP GABAN




 


 Ha aku dah nak bla nie pergi ke puchong perdana jap saja nak berjalan sebab hari2 boring tahap gaban... susah betui hidup huh
                 terpandang pulak post semalam aku berjaya buat 2 bab setengah Tasawwur insyaallah aku akan abiskan sampai bab 15 sebelum berangkat ke kota damansara... huhuhu

No comments:

Post a Comment